Вітаю Вас, Гість
Бесіда з учнями
«Живи, книго!»

Дуже добре, коли у людини багато друзів. З ними можна поділитися і радістю, і горем.
• А чи можна книгу назвати справжнім другом? Чому?
Український народ завжди поважав книгу – це невичерпне джерело знань і склав про неї багато прислів’їв та приказок.
• Згадайте прислів’я про книги, розкрийте їх зміст.
Послухайте, як В.О. Сухомлинський звертався до своїх учнів:
«Вам вручається неоціненний скарб, діти. За кілька днів ви навчитеся читати і перед вами відкриються таємниці світу… Про це вам повідають книги. Бережіть книгу. Це ваше багатство, велика радість ».
Підручники називають найвірнішими супутниками людини, тому що вони передають основні знання, здобуті протягом багатьох поколінь. Щоб новий, красивий підручник потрапив вам до рук, йому треба пройти довгий шлях. Підручники ви одержуєте безкоштовно, і вдячністю за це буде гарне їх збереження.
• Поміркуйте, чи залежить доля нашої планети в ... Читати далі »
Переглядів: 1215 | Додав: Почшкола5651 | Дата: 16.11.2011 | Коментарі (0)

Діагностична діяльність вчителя початкової школи

(З досвіду роботи вчителя початкових класів Чуприної Наталі Миколаївни)

Застосовуючи комплекс діагностичних процедур у своїй педагогічній діяльності, ставлю перед собою наступні завдання:
• вивчення особистості учня, рівня його потенційного розвитку, окремих моральних якостей, потреб, інтересів і здібностей;
• визначення рівня розвитку дитячого колективу, характеру і структури взаємин між дітьми;
• вивчення ставлення учнів до організації життя класу, школи, форм, методів, прийомів і технологій навчально-виховної роботи;
• вивчення результативності педагогічної системи в класі;
• визначення статусу та самопочуття особистості в колективі;
• вивчення умов життя дитини в сім’ї та характеру взаємин з батьками, особливостей сімейного виховання.
На першому етапі педагогічної діагностики (готовність дитини до навчання в школі) використовую різнопланові психолого-педагогі ... Читати далі »
Переглядів: 2265 | Додав: Почшкола5651 | Дата: 15.11.2011 | Коментарі (0)