Головна » Статті » Мої статті |
Мета: розширити знання учнів про рідний край, школу, клас; ознайомити з правилами поведінки в школі; розвивати бажання вчитися, виховувати бережне ставлення до шкільного приладдя, почуття дружби. Обладнання: святково прикрашена ігрова кімната, повітряні кульки, коровай на рушнику, „Клятва школяра”. Ведучий: Шановні друзі! Ось і минуло 3 місяці, як наші малюки прийшли до школи. Вони стали справжніми школярами. І сьогодні в нас свято „ Ми школярами стали.” 1-й учень: Таке велике сьогодні свято! Радіють мами, бабусі і тата! Усмішки всюди і гарні квіти Ось і школяр я! – радіють діти. 2-й учень: Ось я в школі. Це наш клас. Ми всі прийшли сюди учитись, Життя цікаве буде в нас. Лиш треба добре потрудитись. 3-й учень: Перший раз – у перший клас! Все у нас у перший раз: Перша парта і дзвінок, Перша книжка і урок Ми – не просто малюки, Ми вже справжні первачки! Пісня про школу: Мама двері відчиняє Проводжає до школи Не забуду цього дня Я в житті ніколи А татусь нам говорив, Як ішли ми в школу: „ Поважайте вчителів, Слухайтесь у всьому.” 4-й учень: Учителька перша зустріла, в просторий клас нам двері відчинила, дружно в клас нас завела, за парти розсадила. 5-й учень: Хлопчики й дівчатка, дуже поспішають, у просторих класах парти їх чекають, букварі і читанки, зошити і книжки. 6-й учень: На „відмінно” вчитись хочу, маю зошит з Букварем, вчора був я просто хлопчик, став сьогодні школярем. 7-й учень: Нові планети відкривають, і зорі ті, що сплять над нами, і свої перші дванадцять балів, я принесу в дарунок мамі! 8-й учень: А тато мій зрадіє теж: йому малюнок намалюю, як ми родиною своєю , йдемо із квітками до школи. 9-й учень: Усі бабусині казки, і чарівні слова дідуся, беру я в школу залюбки, розкажу вчительці і друзям. 10-й учень: Радіє – вся моя сім’я, бо я школяр! І це без жарту! Добридень школа! Щодня сідаю я за парту. Учитель: Любі діти! Вас привели за ручку мами, до нас у школу в перший клас, а ось сьогодні на свято прийшли, бо звемось ми уже школярами! Наче вулик, наша школа, вся вона гуде як рій, і здається, що довкола, розквітають квіти мрій, бігають, сміються діти, та лиш дзвоник задзвенить, стане тихо, ніби в квіти, поховались бджоли вмить. 11-й учень: Я теж прийшла у перший клас Перший раз Та знаю я – Вчать у школі працювати, Труднощі перемагати Завжди правду говорити У світі лиш добро творити 12-й учень: Станемо вчитись залюбки, Збережемо свої книжки А читати і писати Будемо найкраще ми. Пісня „Вчать у школі” (муз. В. Шаїнського) (Інсценізація шкільних гуморесок). Учитель: Діти, добрий день! Сідайте, будь ласка! Діти, у нас сьогодні самостійне заняття. Працюйте так тихо, щоб, як муха пролетить, і то було чути. (Діти працюють). 1-й учень: Ну, коли вже ця муха пролетить? 2-й учень: Все я до школи більше не піду! Учитель: Чому? Учень: Бо тут примушують писати, читати, а я не вмію. Розмовляти вмію, а це тут не дозволяють. Учитель: Скільки буде три та п’ять. Учень: Не знаю. Учитель: Ну я візьму й покладу тобі в кишеню 3 копійки і 5. Скільки буде? Учень: Нічого не буде. Учитель: Та чого ж не буде? Учень: А того не буде, що в мене в кишені дірка. Ведучий: Шановні батьки! Ви зрозуміли що це були тільки шкільні харти. Ведучий: Діти! А які науки ми вивчаємо у школі? (відповідають діти) Буквар: Доброго дня, мої маленькі друзі! Я- буквар, я – перша книжка Хочу з вами в мирі жити Хочу з вами подружити. Діти: - Це чудово! Та ти не мовчи. Як читати і писати – нас навчи. - Розкажи, чому дощик іде. А вночі ясне сонечко де? - Як звуть країни, гори й моря? - Що таке космос і що це – зоря? - Так нам хочеться світ пізнати: Бо девіз наш: „Все хочу знати!” Буквар: Ой, не можна так, малята. Все про все одразу взнати. Треба вчитися сумлінно, Уважно і безупинно! Учитель: Я сподіваюсь, що ви, любі діти, дуже любите свою українську мову і з радістю та бажанням будете вчитеся говорити та писати. А зараз я перевірю ваші знання. Покажемо батькам чому ми навчились. (Завдання дітям) 1 Гра – змагання. - Які ще, крім голосних, бувають звуки? - Назвіть 5 тв. приголосних звуків. - Назвіть 5 м”яких приголосних звуків. - Який останній звук у слові „учень” ви чуєте? - А який третій звук у цьому слові? - Визначте, скільки складів у слові „телевізор”. Який склад наголошений? 2 Читання слів, речень. (вчитель демонструє картки, а діти хором читають) 3 „Бліц – турнір” Гра – „ мікрофон.” (У цьому завданні перевіримо вашу уважність на швидкість реакції.) - Кімната для звань у школі (Клас) - Шкільний стіл (парта) - Ви любите її відгадувати (загадка) - Тварина з довгими вухами (Заєць) - Водій літака (Льотчик) - Дім, де ви вчитеся. (Школа) - Падає взимку. (Сніг) - Багато дерев. (ліс) - Шкільна сумка. ( Портфель) Підсумок: Молодці! Інсценіровка пісні „Урок” Учитель: А ось і Математика (показує підручник) Математика – наука точна і серйозна. І прожити нам без неї навіть дня не можна. Щось купити в магазині, гроші полічити. Чи задачу розв’язати, гостей запросити. Треба вміти додавати, множити, ділити. Більше й менше визначати, креслити, лічити. Тож вивчайте цю науку старанно, серйозно, І тоді усі завдання виконати буде просто. Учитель: А зараз я хочу перевірити, що ви вже вмієте. Слухайте мої завдання. Увага! Три овечки коло гречки На лужку ще три овечки Полічи овечок цих- Скільки разом їх усіх? (3+3=6) По дорозі зайчик біг Ніс 5 яблук на пиріг Одне впало, покотилось Скільки яблук залишилось? (5-1=4) Ось до класу на урок Залітіло шість сорок Дві пізніше прибуло Скільки всіх птахів було? (6+2=8) Є в зайчихи шість малят Неслухняних зайченят На обід їх мама жде Три прийшли, а скільки йде? (6=3+ ) Руки вгору підніміть Пальці швидко полічіть Зліва п’ять і справа п’ять Скільки разом? Як сказати (10) Учитель: Молодці! Ви справжні знавці математики Ведучий: Дорогі діти! Ви вже знаєте, що в школі вчаться не тільки читати, писати, рахувати. У школи вчать дружити, бути ввічливими культурними. Давайте пограємо в гру „Будь ласка не помились” Я буду давати команди, виконуйте коли я скажу ввічливе слово. Які ви знаєте ввічливі слова? (Дякую, спасибі, будь ласка, доброго ранку, вибачте, смачного тощо) Починаємо гру: Встаньте, будь ласка! Підніміть руки, Підніміть руки, будь ласка! Потанцюйте! Поаплодуйте, будь ласка! Потопайти! Тихенько сядьте, будь ласка. Ведучий: Молодці! А зараз пригадаємо, які правила поведінки необхідно пам”ятати й виконувати в школі. 13-й Заходить учитель – треба встати, як він дозволить – тихо сядь. Спитати хочеш – не гукай, а тільки руку підіймай. 14-й У школі парту бережи і на парті не лежи. Щоб урок минув не марно, треба сісти рівно, гарно! Не стрекочи на уроках, як папуга чи сорока. Ведучий: Ми вже знаємо 10 заповідей школяриків: 1.Не забирай чужого, але й не все своє віддавай. 2.Не ображайся без причини. 3.Не бийся без образи. 4.Сам ні до кого не чіпляйся. 5.Кличуть грати – йди, не кличуть – сам просись, це не соромно. 6.Не дражни, не канюч, не випрошуй нічого. Нікого двічі не про що не проси. 7.Через оцінку не плач, будь гордим, а старайся виправить, більше вчи. 8.Не нашіптуй за спиною у товаришів. 9.Не будь нечупарою – діти брудних не люблять. 10.Частіше кажи, давай дружити, давай гратися, ходімо додому. Ведучий: Запам”ятали? От і добре. В школі цікаво, але погратися ще нам хочеться.Іграшки з нами не розлучаються. Гра "Музичні стільці” Ведучий: Шановні гості! Наші учні вміють грати, а ще й пісні співати. Вчать це на уроці музики. Подивіться, як у них це виходить. 1.Пісня "Весім ноток” 2.Пісня "Лисичка” 3.Пісня "Ой є в лісі калина” Учитель: Переді мною перший клас, такі ще малята. Прошу всіх першокласників приготуватись до урочистого моменту сьогоднішнього свята.(Зараз ви будете приймати Клятву першокласника). Учитель: Буду я в школі вчитись читати. Гарно писати і рахувати. Буду в альбомі своїм малювати. Твори писати, вірші вивчати. Діти (разом) Клянусь! Обіцяю не лінитись Добросовісно трудитись Педагогів поважати І оцінки гарні мати. Клянусь! Книги й зошити любити Берегти, а не губити Акуратним завжди бути Щоб нічого не забути. Клянусь! На уроках не жувати Не дрімати і не спати І домашні всі завдання На „12” готувати. Клянусь! Буду вчитись я відмінно І поводитись сумлінно Щоб батьки могли радіти, Що такі в них гарні діти! Діти: Клянусь! Клянусь! Клянусь! 15-й : Хоч нелегке шкільне життя . Та все ж веселе та цікаве Важких багато тут є справ Але є ігри, є й забави! 16-й: Учитель чи геолог Письменник, слюсар чи шахтар Всі називають головною Одну професію – школяр! 17-й: Школярик є я український Нові книжки маю Маю ручку і олівчик Школу поважаю 18-й: Як навчуся я ще більше Писати й читати То всій Україні Буду допомагати! Учитель: А зараз, діти настав час присвоїти вам звання „учня” Новолуганської школи. ( Дітям вручаються значки). Учитель: Вітаємо вас із почесним званням „Школяр” і бажаємо носити це звання з радістю, а в школу ходити з задоволенням. Учитель: Сьогодні не тільки кожен з вас став справжнім школярем, а ще й народився наш колектив першого класу. Отже, в першому класі: сьогодні – день народження! Прошу внести іменинний пиріг. ( Виносять пиріг на середину класу, запалюють на ньому свічки (18+2 для вчит. І всіх). Діти беруться за руки і водять хоровод. Як на класні іменини Випекли ми коровай Ось такої вишини Ось такої ширини. Коровай, коровай, Хто в нас кращий Пригощай! За командою вчителя всі дмуть на свічки й сідають на свої місця. Учитель: Дорогі діти, шановні батьки! Хліб – це символ безконечності життя. А рушник супроводжує людину все життя від самого її народження. Тож, у добрий путь! Нехай шкільні роки стануть найщасливішими у вашому житті, а батькам принесуть гордість за вас і радість. Поки батьки розрізають коровай і готують солодкий стіл, учитель запрошує учнів взяти повітряні кульки. Діти з учителями і вихователями виходять на шкільне подвір’я, кожен учень загадує своє бажання та відпускає кульки – мрії в повітря. Учитель: Хай усі ваші мрії здійсняться! | |
Переглядів: 1686 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |