Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Проект "Природа - наш спільний дім"
ПРОЕКТ 





«Природа – наш спільний дім»
Автор: вчитель початкових класів Новолуганської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Чуприна Наталя Миколаївна
Категорія проекту: виховання екологічної культури.
Контингент: учні 1 – 4 класів.
Світ, що оточує дитину, -
це передусім світ природи з безмежним багатством явищ,
з невичерпною красою. Тут, у природі,
вічне джерело дитячого розуму.
Василь Сухомлинський



Цілі і завдання проекту:
збагачувати знання дітей про тваринний і рослинний світ, розвивати екологічні уявлення, знання про цінність природи і правилах поведінки в ній. Формувати уміння різноманітної діяльності в природі. Накопичувати у дітей емоційний позитивний досвід спілкування з природою. Учити проводити власні дослідження у світі природи, узагальнювати накопичений досвід. Змінити ставлення молодших школярів до ПК, сприйняття його як універсального інструмента для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри.
Ідея проекту:
задіяти всі передумови для системного екологічного виховання молодших школярів,
ефективно використовуючи цифрові технології.
Навчально – методичні матеріали:
 Інформаційні джерела (енциклопедії, науково – пізнавальна література);
 Програмні засоби, зокрема „Природознавство для самих маленьких", „Астрономія для самих маленьких", „Географія для самих маленьких", „Цікава хімія", „Фізика для самих маленьких" від „Берг Саунд" (Rір Galkа); „Дитяча колекція - Видатні митці світу", „Земля та Всесвіт", „Рослини нашої планети" (Наш Формат); „Маленький астроном", „Природа й людина", „Питання про тварин", „Світ природи. Цікаві матеріали про навколишнє середовище" (Новий Диск) тощо.
 Мультимедійні підручники.
Ключові слова: екологія, світогляд, захист, природа, мультимедіа, веб – сайт, Інтернет,
SAMSUNG.
Етапи і терміни реалізації програми:
1 етап – «Аналітико-подготовчий» 01.09.2011г. – 30.11.2011г.
 Проведення діагностики за допомогою комп'ютерної техніки.
 Екскурсії в природу.
 Збір природного матеріалу.
 Класні години.
 Екологічні практикуми.
 Батьківські збори з застосуванням цифрових технологій.
2 етап – «Діяльнісний» 01.11.2011г. – 30.03.2014г.
 Пошук і збір інформації.
 Проведення уроків-презентацій з використанням звукового й відео супроводу й ефектів анімації.
 Пошук потрібних сайтів, скачування знайденої інформації на електронні носії, роздрук матеріалів для подальшої роботи;
 Проектні роботи дітей.
 Конкурс виробів з природного матеріалу.
 Пошук в мережі Інтернет відповідей на тематичні питання.
 Пошук однолітків, які живуть в інших місцях для листування за допомогою електронної пошти, обміну інформацією.
 Підготовка «екскурсоводів» віртуального музею.
3 етап – «Завершальний» 01.04.2014г. – 14.05.2014г.
 Проведення моніторингу: зміна міжособових відносин, рівень екологічних знань учнів, сформованість дослідницьких умінь.
 Створення звітів у вигляді презентації, ілюстрування малюнками.
 Створення фотоальбому.
 Екскурсії до віртуального музею;
 Узагальнення і систематизація досвіду реалізації проекту.
 Заохочення учасників проекту.
 Підведення підсумків в організації ділової співпраці з соціальними партнерами.
 Випуск шкільної газети, буклетів, листівок за підсумками реалізації проекту.
 Створення відеотеки «Природа – наш дім».

Критерії ефективності реалізації проекту:
• Зміна ставлення до ПК, сприйняття його як універсального інструменту для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри.
• Оволодіння учнями дослідницьких умінь: виявлення проблеми, висунення гіпотези, проведення дослідів і експериментів, систематизація і узагальнення отриманих результатів.
• Оволодіння дизайнерськими прийомами візуалізації навчального матеріалу.
• Позитивна динаміка включення учнів в соціально-значущу діяльність по охороні навколишнього середовища.
• Уміння учнів вибирати необхідну інформацію, обробляти і структурувати її, використовуючи різні джерела, у тому числі і мережу Інтернет.
• Презентація результатів своєї діяльності з використанням інформаційних технологій.
• Значне підвищення рівня використання наочності на уроці завдяки цифровим технологіям.
• Зростання продуктивності уроку завдяки цифровим технологіям.
• Детальне пояснення матеріалу або розгляд базових питань теми залежно від підготовленості учнів; коригування темпу й об'єму навчального матеріалу завдяки цифровим технологіям. 



Після завершення проекту учні зможуть:

 працювати з різними джерелами інформації;
 обробляти отриману інформацію, тобто оволодіють
навичками функціональної грамотності ;
 працювати в групах;
 передбачати наслідки своєї поведінки в природі.



   




  











Категорія: Мої статті | Додав: Почшкола5651 (15.11.2011) | Автор: Чуприна Наталя Миколаївна E
Переглядів: 968 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: