Головна » Статті » Мої статті |
Проект "Природа - наш спільний дім"
ПРОЕКТ ![]() Автор: вчитель початкових класів Новолуганської ЗОШ І – ІІІ ступенів Чуприна Наталя Миколаївна Категорія проекту: виховання екологічної культури. Контингент: учні 1 – 4 класів. Світ, що оточує дитину, - це передусім світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму. Василь Сухомлинський ![]() збагачувати знання дітей про тваринний і рослинний світ, розвивати екологічні уявлення, знання про цінність природи і правилах поведінки в ній. Формувати уміння різноманітної діяльності в природі. Накопичувати у дітей емоційний позитивний досвід спілкування з природою. Учити проводити власні дослідження у світі природи, узагальнювати накопичений досвід. Змінити ставлення молодших школярів до ПК, сприйняття його як універсального інструмента для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри. Ідея проекту: задіяти всі передумови для системного екологічного виховання молодших школярів, ефективно використовуючи цифрові технології. Навчально – методичні матеріали: Інформаційні джерела (енциклопедії, науково – пізнавальна література); Програмні засоби, зокрема „Природознавство для самих маленьких", „Астрономія для самих маленьких", „Географія для самих маленьких", „Цікава хімія", „Фізика для самих маленьких" від „Берг Саунд" (Rір Galkа); „Дитяча колекція - Видатні митці світу", „Земля та Всесвіт", „Рослини нашої планети" (Наш Формат); „Маленький астроном", „Природа й людина", „Питання про тварин", „Світ природи. Цікаві матеріали про навколишнє середовище" (Новий Диск) тощо. Мультимедійні підручники. Ключові слова: екологія, світогляд, захист, природа, мультимедіа, веб – сайт, Інтернет, SAMSUNG. Етапи і терміни реалізації програми: 1 етап – «Аналітико-подготовчий» 01.09.2011г. – 30.11.2011г. Проведення діагностики за допомогою комп'ютерної техніки. Екскурсії в природу. Збір природного матеріалу. Класні години. Екологічні практикуми. Батьківські збори з застосуванням цифрових технологій. 2 етап – «Діяльнісний» 01.11.2011г. – 30.03.2014г. Пошук і збір інформації. Проведення уроків-презентацій з використанням звукового й відео супроводу й ефектів анімації. Пошук потрібних сайтів, скачування знайденої інформації на електронні носії, роздрук матеріалів для подальшої роботи; Проектні роботи дітей. Конкурс виробів з природного матеріалу. Пошук в мережі Інтернет відповідей на тематичні питання. Пошук однолітків, які живуть в інших місцях для листування за допомогою електронної пошти, обміну інформацією. Підготовка «екскурсоводів» віртуального музею. 3 етап – «Завершальний» 01.04.2014г. – 14.05.2014г. Проведення моніторингу: зміна міжособових відносин, рівень екологічних знань учнів, сформованість дослідницьких умінь. Створення звітів у вигляді презентації, ілюстрування малюнками. Створення фотоальбому. Екскурсії до віртуального музею; Узагальнення і систематизація досвіду реалізації проекту. Заохочення учасників проекту. Підведення підсумків в організації ділової співпраці з соціальними партнерами. Випуск шкільної газети, буклетів, листівок за підсумками реалізації проекту. Створення відеотеки «Природа – наш дім». Критерії ефективності реалізації проекту: • Зміна ставлення до ПК, сприйняття його як універсального інструменту для роботи в будь-якій області людської діяльності, а не лише як засіб для гри. • Оволодіння учнями дослідницьких умінь: виявлення проблеми, висунення гіпотези, проведення дослідів і експериментів, систематизація і узагальнення отриманих результатів. • Оволодіння дизайнерськими прийомами візуалізації навчального матеріалу. • Позитивна динаміка включення учнів в соціально-значущу діяльність по охороні навколишнього середовища. • Уміння учнів вибирати необхідну інформацію, обробляти і структурувати її, використовуючи різні джерела, у тому числі і мережу Інтернет. • Презентація результатів своєї діяльності з використанням інформаційних технологій. • Значне підвищення рівня використання наочності на уроці завдяки цифровим технологіям. • Зростання продуктивності уроку завдяки цифровим технологіям. • Детальне пояснення матеріалу або розгляд базових питань теми залежно від підготовленості учнів; коригування темпу й об'єму навчального матеріалу завдяки цифровим технологіям. ![]() Після завершення проекту учні зможуть: працювати з різними джерелами інформації; обробляти отриману інформацію, тобто оволодіють навичками функціональної грамотності ; працювати в групах; передбачати наслідки своєї поведінки в природі. ![]() | |
Переглядів: 968 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |