Головна » Файли » Мої файли |
02.11.2011, 20:57 | |
Мета: формувати уявлення учнів про
вплив поведінки на власне здоров’я та здоров’я оточуючих людей;
розвивати уявлення про ввічливу людину; виховувати свідоме ставлення до свого
здоров’я та здоров’я рідних, друзів, оточуючих. Обладнання: два аркуші з зображенням кружечків для облич,іграшковий
мікрофон для гри, кольорові олівці, зошити «Основи здоров’я» 4 клас, 5 конвертів
із завданнями для роботи в групах, малюнок сонечка і промінці – поради, як
зберегти здоров’я. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Вчитель: -
Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня. Хай вам сонце ясно світить у
вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує
світ. А земля нехай дарує вам барвистий
цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі головне. А здоровий і веселий щастя не
мине. -
Зараз у нас буде урок «Основи здоров’я». Послухайте, які побажання
підготували для нас наші учні. (Діти читають вірші) 1.
Весело у світ дивіться, Сум від себе проженіть. Встали рано – посміхніться Й з радістю весь день живіть! 2.
Усмішка, неначе сонце, Світло і тепло дає. Як загляне у віконце, Зразу радісно стає. 3.
Той здоровий, хто сміється, Бо нічого не болить. Все йому в житті вдається, І чудова кожна мить. 4.
Гарна думка серце гріє, І чарівним все стає. Доброта зцілити вміє І здоров’ячко дає. 5.
Будьте всі здорові, діти, З усмішкою в світ ідіть Хай вам сонце щиро світить, Всі
здоровими ростіть! Вчитель: -
На партах у вас лежать два аркуші для облич. Намалюйте
кольоровими олівцями в одному кружечку сумне обличчя, коли людина хвора, а в
іншому – веселе обличчя, коли людина здорова. -
Яке обличчя вам більше подобається: сумне чи веселе?
Чому? Покажіть, будь ласка, малюнок,
який відповідає вашому настрою. Я дуже б хотіла, щоб гарний настрій не залишав
вас впродовж усього уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Технологія «Мозковий штурм». На дошці написані слова: ПОВЕДІНКА
ЗДОРОВ’Я -
Що, на вашу думку, означає слово «поведінка»? (Відповіді
дітей) -
А що, на вашу думку, означає слово «здоров’я»? (Відповіді дітей) Узагальнення висловлених думок
учнів. Поведінка – це правила поводження
людини в певних ситуаціях. Здоров’я – це стан фізичної та духовної рівноваги людини, відсутність
хвороб. -
Як можна пов’язати між собою ці два поняття: «поведінка» і «здоров’я»? (Відповіді дітей) -
Від того, як людина виконує правила культури поведінки,
залежить її здоров’я. ІІ. Оголошення, представлення
теми та очікуваних результатів. -
Читаємо хором написану на дошці тему нашого уроку:
«Поведінка учня і здоров’я». -
Давайте разом з вами з’ясуємо завдання, які ставить перед нами сьогоднішній урок. Чого він навчить
кожного з вас? Діти по черзі читають записи на
дошці. ЦЕЙ УРОК НАВЧИТЬ МЕНЕ ·
аналізувати, робити висновки ·
піклуватися про своє здоров’я і здоров’я своєї родини ·
набувати хороших звичок, позбуватися шкідливих ·
дотримуватися правил поведінки ·
засвоїти секрети спілкування ІІІ. Надання необхідної інформації. 1.
Самостійне читання статті в підручнику «Поведінка учня» (с. 45, 47, 48) 2.
Обговорення прочитаного.
Гра «Мікрофон». -
Яким повинен бути ввічливий учень? (Відповіді дітей) 3.
Розповідь вчителя. -
Сьогодні ви,
діти, вчитесь у школі, але з кожним роком підростаєте, мужнієте і скоро станете
дорослими, великими і сильними. Ви підете навчатися, а потім працювати. Тому
треба бути сильними, витривалими, щоб долати перешкоди на своєму шляху. Хвора і
слабка людина не може працювати на повну силу, бо вона думає тільки про те, що
у неї болить, а от здоровому – все здорово!
Здорова людина здатна добре вчитися, чудово працювати, тому, що вона має
силу, здоровий апетит і хороший настрій. Доброта, любов, хороше ставлення до всіх
людей, усмішка і весела вдача – це половина здоров’я. Така людина зігріває всіх навколо себе, піднімає всім
настрій. Є таке прислів’я: «Людина без друга, як їжа без
солі». Як ви його розумієте? Як воно стосується вашого уроку? -
Давайте за початковими літерами слова «дружба» назвемо
якості свого товариша. Д – добрий, дбайливий Р – радісний, розумний У – уважний Ж – життєрадісний, жвавий Б – бадьорий, балакучий А – активний, акуратний -
Які секрети спілкування допомагають навчитися
спілкуватися, бути хорошим другом, а іноді – уникати сварки? (Відповіді дітей) ІV. Фізкультхвилинка.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній
І до сонця потяніться.
В різні боки нахиліться,
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте. V. Робота в групах. Клас поділено на 5 груп. Кожна
група отримує конверт із завданням. Перша група – зобразіть на плакаті погану поведінку людини. Друга група – зобразіть гарну поведінку людини. Третя група – зобразіть людину, яку образили. Четверта група – зобразіть людину, з якою всі
дружать. П’ята група – зобразіть здоров’я. Учень від кожної групи захищає
свій проект. V. Робота в парах. Вчитель: Є ще слово невеличке І приємно так звучить. Це хороше слово – звичка. Нам без звичок не прожить! Є погані звички й гарні, Хай погані йдуть від нас! А хороші звички, славні Набувайте, в добрій час. -
Які звички називають шкідливими? Чому? Робота в зошитах. -
Червоним кольором позначте ті якості людини, що
наближають її до шкідливих звичок, а зеленим – ті, що віддаляють. v розсудливість v слабка воля v цікавість v неорганізованість v працелюбність v жага до насолод v самовпевненість v обережність v заздрощі v жадібність v дратівливість v стриманість Декілька дітей розповідають про свій вибір. V. Підведення підсумків
(рефлексія), оцінювання результатів уроку. 1.
Дидактична гра «Сонечко». -
Наше здоров’я як сонечко, а його промінці – це поради, як його зберегти. На дошці зображене сонечко-здоров’я. Діти по черзі прикріплюють промінці з
порадами. Частіше посміхайся Вживай більше овочів та
фруктів Щоденно роби зарядку Дотримуйся режиму дня Говори ввічливі слова Не будь жадібним і
заздрісним Милуйся природою Не зашкоджуй довкіллю Піклуйся про рідних 2.
Рефлексія Вчитель: -
А зараз давайте звернемось до очікуваних результатів
уроку. -
Проаналізуйте свою роботу на уроці і поставте оцінку.
(Відповіді дітей) -
Чи зберігся у вас гарний настрій до кінця уроку? -
Що найбільше сподобалося на уроці? | |
Переглядів: 2791 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |